Niet thuis bij bezorging
Artikel wordt verstuurd met PostNL
Wij versturen kleine artikelen of ongemonteerde bureaustoelen met PostNL mee. Mocht het zo zijn dat je niet thuis bent dan zal PostNL het of bij de buren bezorgen of op een afhaalpunt. Je ontvangt dan een “niet thuis” briefje in de brievenbus. Hierop staat waar het pakket zich bevindt.
Het kan ook zo zijn dat PostNL de volgende dag opnieuw komt om jouw artikel te bezorgd.
Artikel wordt gemonteerd geleverd
Wij zullen altijd van tevoren een datum communiceren voor aflevering. Lukt het overhoop toch niet om aanwezig te zijn dan kan je ons het beste even bellen. Wij zullen de bureaustoel dan of bij de buren afleveren of we nemen deze mee terug en spreken een nieuwe datum af om langs te komen.
Kan ik mijn bezorgafspraak wijzigen?
Komt de tijd of dag van levering niet uit? Dan kan je dit eenvoudig via de telefoon aan ons doorgeven. Wij zullen dan samen naar een nieuwe datum uitzoeken om te bezorgen.
Je kan ons het beste bereiken op:
Telefoon: +31 85 8085223
E-mail: support@ovvis.nl